Reklamačný poriadok
pre PMU Atelier Danato, Pražská 4, miestnosť č. 108, 04001 Košice
Prevádzka poskytujúca starostlivosť o ľudské telo, v tomto prípade permanentný make-up (ozdobné tetovanie) musí mať platné živnostenské oprávnenie.
Povinnosť prevádzky:
- vykonávať svoje služby iba odborne vyškoleným personálom, ktorý vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie.
- vykonávať požadovanú službu zodpovedne, podľa správnych technologických postupov, prislúchajúcich ku konkrétnemu pracovnému úkonu s materiálmi a výrobkami k tomu určenými a ktoré neprekročili dobu záruky a podliehajúcimi normám EÚ.
Všeobecné ustanovenia:
Zákazník bol pred začiatkom služby oboznámený s kontraindikáciami, postupom, následnou domácou starostlivosťou, dôvodmi a potrebou korekcie, GDPR a s možnosťou prípadnej reklamácie.
Zákazník je povinný vo vlastnom záujme informovať personál na dôležité zdravotné problémy, plánované operácie, ktoré by mohli mať vplyv na kvalitu, trvanlivosť či priebeh úkonov na vybraný druh služby. K tomuto účelu slúži „Karta zákazníka“, ktorú pracovník prevádzky pri každej návšteve aktualizuje. Jedná sa napríklad o užívanie antibiotík, nachladnutie, hemofíliu, poruchu imunity po chemoterapii, všetky infekčné ochorenia, zápal očí, kardiostimulátor, kožné poruchy v mieste tetovania (ekzémy, znamienka, herpes) a podobne.
Pracovník prevádzky je zodpovedný predovšetkým za to, aby poskytovaná služba spĺňala požiadavky zákazníka. Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti jeho požiadaviek a pokynov a je povinný zabezpečiť hygienické podmienky pri poskytovaní služby.
Podmienky pre uplatnenie reklamácie:
Pracovník prevádzky je zodpovedný za kvalitu svojej práce.
Dodržanie správneho technologického postupu sa prejavuje okamžite, najneskôr však do 24 hodín. Reklamácia na nedodržanie technologického postupu je možná iba do nasledujúceho dňa od prevedenia tejto služby a to po konzultácii s pracovníkom prevádzky a kontrolou prevedenej práce.
Za správnu manipuláciu a dodržanie doporučených pokynov po 24 hodinách (možnosť reklamácie) preberá zodpovednosť zákazník. Neskoršia reklamácia nie je možná vzhľadom na fakt, že je ťažké preukázať alebo vylúčiť nesprávnu alebo nevhodnú starostlivosť zákazníka.
Zákazník si vykonanú službu dôkladne prezrie pred zaplatením. Zaplatením za službu sa vzdáva nároku na reklamáciu estetického vzhľadu služby.
Pracovník prevádzky je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie.
Vybavenie reklamácie zo zákona nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
Pracovník prevádzky je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácií musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie a spôsobe vybavenia reklamácie.
Za darčekové poukážky nie je možné žiadať peniaze, dajú sa však vymeniť za akúkoľvek službu v rámci salónu. Poukážka platí len do dátumu, ktorý je na nej uvedený.
Reklamačný poriadok s platnosťou a účinnosťou od 1.3.2019